Mindfulness voor het dagelijkse leven-[ REVIEW + ERVARINGEN ]

mm
Mindfulness yoga

Wil jij zekerder zijn over jezelf? Meer uit jezelf halen? Meer inzichten krijgen van zelf-compassie en zelf-acceptatie? Zelfzorg is heel belangrijk, zeker nu tijdens het corona tijdperk. Heb jij weleens ervaringen van de cursus Mindfulness voor het Dagelijkse Leven gehoord/gelezen en zit je nog steeds te twijfelen of je deze wil aanschaffen? In deze review ga ik alle belangrijke details van de cursus onthullen en vertel ik wat mijn resultaten zijn. Creëer je eigen rituelen die makkelijk toe te passen zijn in het dagelijkse leven. Hieronder lees je meer.

Inhoudsopgave

Wat is Mindfulness voor het Dagelijks Leven?

Mindfulness betekent letterlijk vertaald “opmerkzaamheid” en is heel belangrijk. Mindfulness maakt jezelf bewust van de gedachten die jij hebt. In de cursus mindfulness leer je hoe je je focust op je zelfbewust zijn en je gedachten. Je krijgt inzicht in de dingen die je voelt en ervaart. Hierdoor is het makkelijker om beslissingen te nemen die jou naar een gelukkiger leven leiden.

De trainingen volg je op de plek waar jij dat wil in een vastgelegd tempo. Je krijgt 8 weken lang dagelijks e-mails die je vertellen met welk onderdeel je die dag aan de slag gaat. Om mindfulness goed onder de knie te krijgen is het raadzaam om de tijd te nemen voor de oefeningen en deze niet af te raffelen.

Hoe is deze cursus opgebouwd?

In het ledengedeelte zelf staat alles netjes in 8 weken verdeeld met de oefeningen die je moet doen. 8 weken lang krijg je dagelijkse e-mails toegestuurd die je naar de lessen toe verwijzen. Het is dus aan te raden dat je eerst wacht op de mailtjes en vanaf daar de les volgt. Als eerste kijk je een instructie video waar Rolf uitlegt hoe het ledengedeelte en de cursus werkt. Daarna begin je met de oefeningen….

Hier heb ik een kort overzicht van de cursus:

Week 1

  • Live fully now – Alan Watts – Video (2:22 min)
  • De rozijn oefening – Audio (5:12 min)
  • PDF: Rozijn oefening
  • PDF: Overzicht – week 1

Week 2

  • Comfortabele zithouding – Video (3 min)
  • Mindful ademhalen oefening – Audio (8:36 min)
  • PDF: Mindful ademhalen oefening
  • PDF: Overzicht – week 2
Rolf  van Baalen van Happy with yoga

Week 3

  • Body scan oefening – Audio (12:30 min)
  • Mindful ademhalen oefening – Audio (8:36 min)
  • PDF: Overzicht – week 3

Week 4

  • Geluiden en gedachten meditatie – Audio (10:10 min)
  • PDF: Overzicht – week 4

Week 5

  • Mindfulness Yoga les – Video (37 min)
  • Mindful ademhalen oefening – Audio (8:36 min)
  • Bodyscan oefening – Audio (12:30 min)
  • Live fully now – Alan Watts (2:22 min)
  • PDF: Overzicht – week 5

Week 6

  • Mindful ademhalen oefening – Audio (8:36 min)
  • Omgaan met moeilijkheden meditatie – Audio (10:43 min)
  • Vriendschap en compassie meditatie – Audio (10:28 min)
  • PDF: Overzicht – week 6

Week 7

  • Audio: 3 minuten ademruimte oefening (3:17 min)
  • PDF: Overzicht – week 7

Week 8

  • PDF: Meditatieplan
  • Mindful ademhalen oefening – Audio (8:36 min)
  • Body scan oefening – Audio (12:30 min)
  • Geluiden en gedachten meditatie – Audio (10:10 min)
  • Omgaan met moeilijkheden meditatie – Audio (10:43 min)
  • Vriendschap en compassie meditatie – Audio (10:28 min)
  • PDF: Overzicht – week 8

Bonus: Mindfulness op het werk

”Van Stress en Chaos op je werk naar plezier en passie”

Deze bonus les helpt je de mindfulness toe te passen op het werk. Hierbij krijg je 7 oefeningen die je op het werk kunt doen. Deze bonus les is op te delen in 7 dagen als je dat wil.

Wie zitten er achter ”Happy with Yoga”?

Rolf en Melanie van Baalen zijn de auteurs van ”Happy with yoga”. Rolf en Melanie zijn een aantal jaren geleden in New York geweest en hebben daar per toeval een yoga les gevolgd. Dat was voor hun zo’n positieve ervaring dat ze bij terugkomst in Nederland ook yoga lessen zijn gaan volgen. Yoga werd al snel een passie voor hun en zo begon het nieuwe yogaplatform, ”Happy with Yoga”.

Andere cursussen van ”Happy with Yoga” : ”Yoga Stap voor Stap” , ‘Yoga Nidra” , ”Yoga Nidra: Reis door chakra’s

”Happy with Yoga” is de afgelopen jaren flink gegroeid en steeds meer mensen ervaren de voordelen van yoga. Melanie is echt een powervrouw die nooit opgeeft en Rolf is echt een joggingsbroek mens die zijn eigen droombaan heeft gecreëerd waarbij hij altijd in zijn joggingsbroek kan werken.

Samen hebben ze leuke cursussen gemaakt. Zij zijn goed opgeleide yoga docenten met diverse internationale diploma’s over yoga. Ik ben van mening dat je bij Melanie en Rolf in goede handen bent!

De Mindfulness voor het Dagelijks Leven cursus is ontwikkeld door Rolf. Hij zat tegen een depressie aan en wilde de oorzaak aanpakken in plaats van alleen de klachten wegwerken met medicijnen. In zijn zoektocht kwam hij op Mindfulness uit. Dit werkte zo goed voor hem dat hij zijn kennis met je deelt in deze training zodat ook jij zonder stress, gelukkig kan leven.

Voor wie is de Mindfulness voor het Dagelijks Leven cursus geschikt?

Stress is een steeds groter probleem in de wereld. Constante stress zorgt ervoor dat je lichaam niet goed kan herstellen. Stress kan lichamelijke en psychische klachten veroorzaken. Stress beïnvloedt jouw leven, de manier waarop jij de wereld ziet en hoe je hierin handelt. Soms heb je niet eens door dat je gestrest bent daarom moet je heel goed op jezelf letten en ervoor zorgen dat je de oorzaak van je stress aanpakt. Mindfulness is een wetenschappelijk bewezen methode om de oorzaak van je stress aan te pakken.

Hieronder stel ik je een paar vragen. Als je minimaal één keer Ja zegt dan is deze cursus zeker wat voor jou!

  • Ben je weleens onzeker over jezelf?
  • Zit je niet helemaal lekker in je vel?
  • Heb je last van stress, burn-out of misschien depressie?
  • Vind je het moeilijk om rust te vinden en ontspannen?
  • Komen elke dag weer dezelfde zorgen bij je omhoog?
  • Wil je gewoon meer focus en creativiteit in je leven?
  • Wil je een gelukkiger leven met mindfulness?

Ik wil wel graag vermelden dat deze cursus eigenlijk geschikt is voor iedereen. Misschien heb je nog geen stress ervaren in je leven (lucky you!) maar met deze cursus voorkom je dit ook. Met mindfulness wordt je gelukkiger, bewuster en het vermindert de stress. Zo kan je meer rust in je hoofd creëren en meer uit jezelf halen. Lees ook -> Stress verminderen? 8 belangrijke tips om te ontstressen!

Rolf van Baalen Happy wit Yoga

Wat is de prijs van Mindfulness voor het Dagelijks Leven?

De waarde van het totale pakket is €188,-. Als je er nu voor kiest om gelukkiger te leven krijg je toegang tot het totale pakket voor maar €47,-. 

Wat krijg je?

Voor die €47,- krijg je onder andere 8 weken lang dagelijks een email met oefeningen en uitleg over mindfulness ter waarde van €87,-. Je ontvangt ook Mindfulness video trainingen met een waarde van €27,-. Daarnaast heb je toegang tot de mindfulness audio bestanden die je overal en altijd kan beluisteren. Deze audio bestanden kosten normaal €47,-.

Ben jij in loondienst? Dan is de minicursus – mindfulness op het werk zeker iets voor jou. Deze minicursus met een waarde van €27,- krijg je er als bonus bij.

Mindfulness yoga

Wat gebeurd er nadat je betaald hebt?

Als je dit product koopt krijg je meteen een bevestiging van Happy with Yoga via PayPro, dit is een betrouwbare Nederlandse tussenpartij die online verkopers gebruiken. In deze mail krijg jij de factuur en nog wat bedrijfsgegevens. Daarna krijg je binnen enkele minuten de welkoms mail van het Happy with Yoga team. Via deze mail kun je meteen je eigen wachtwoord aanmaken en krijg je alle informatie over hoe je bij het geheime ledengedeelte kunt komen. Zo simpel. Binnen een paar minuten nadat je betaald hebt ben je klaar om te beginnen. Super!

Waarom is mindfulness goed voor je?

Eigenlijk is dat heel simpel, zoals het goed is voor je lichaam om te sporten is mindfulness goed voor je geest. Je houdt je lichaam soepel en in goede conditie door dagelijks te bewegen. Je blijft je spieren trainen om deze gezond en fit te houden. Mindfulness doet het zelfde voor je hersens. Het zorgt ervoor dat je bewust wordt van jezelf en je grenzen zodat je daar niet over heen gaat. Zo blijft je geest energiek en positief. Waardoor je minder stress, meer creativiteit en betere focus ervaart daarnaast krijg je een kwalitatief betere nachtrust in je leven. Je gaat in algemeen betere beslissingen nemen en verhoogt het gevoel van geluk. Deze cursus heeft zoveel voordelen, maar ik vind het belangrijkste dat je zelfinzicht en rust in je hoofd krijgt.

Mijn ervaringen en resultaten met Mindfulness voor het Dagelijkse Leven.

Ik heb al heel veel informatie verteld en zal nu mijn verhaal en ervaringen met Mindfulness in het dagelijkse leven online cursus met je delen. Nadat ik de Yoga Stap voor Stap cursus aangeschaft had, besloot ik dat ik me nog verder wil verdiepen in yoga en mediteren.

Deze cursus heeft mij aangesproken omdat mindfulness eigenlijk een vorm van meditatie is. Ik vind mediteren heel belangrijk. 10 minuten of 1 uur? Maakt niet uit! Geef aandacht aan jezelf en je voelt meteen de veranderingen. Ik vind deze cursus erg nuttig omdat je dagelijks e-mails ontvangt met makkelijke en praktische oefeningen die je kunt toepassen in je dagelijkse leven. Daarnaast krijg je ook enorm veel waardevolle informatie en inzichten via mail. Doordat je elke dag de oefening met de theorie die erbij hoort ontvangt, is dit makkelijker en beter te verwerken.

Ik vind het erg handig dat ik de audio bestanden op mijn computer kan opslaan en daarna op al mijn apparaten kan zetten. Zo kan ik ook alles offline beluisteren.

In het begin voelde het een beetje raar om een rozijn te “analyseren” maar ik heb ontzettend veel geleerd van deze cursus en ik weet zeker dat deze mindfulness cursus heel veel mensen kan helpen. Sinds ik de technieken toepas ben ik veel rustiger in mijn hoofd en wat ik gemerkt heb, is dat ik makkelijker beslissingen kan nemen. Ik ben echt zo’n iemand die teveel nadenkt over één ding. Dat is nu veranderd. Dankzij deze cursus ben ik meer bewust van mezelf en kan ik dingen makkelijker loslaten.

Ik heb veel voordelen genoemd van deze online mindfulness cursus. Wat is het nadeel van deze cursus? Geen! Je moet echt gewoon willen en geloven dat je leven de goede kant op gaat. Ik volg deze cursus met plezier en aandacht. Als je ook besloten hebt dat je aan de slag wilt met mindfulness, dan raadt ik je de Mindfulness voor het dagelijkse leven cursus zeker aan.

Ervaringen van anderen met Mindfulness voor het Dagelijkse Leven cursus

Ervaringen van andere mensen zijn ook belangrijk daarom heb ik hier een paar ervaringen van verschillende mensen verzameld.

Review mindfulness
review2 mindfulness
review3 mindfulness

Garantie

garantie

Rolf en Melanie hebben 100% vertrouwen in wat ze gemaakt hebben en bieden een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Dat betekent dat als je binnen 30 dagen niet tevreden bent met de inhoud, jij je geld terug krijgt.

Heb jij ook ervaringen met Mindfulness voor het dagelijkse leven cursus of Happy with Yoga? We zijn benieuwd wat jij ervan vind!

Namaste
Mindfulness yoga

Hoe ga je van Chaotisch en Gestresst naar Rustig en Gelukkig?

  • 8 weken lang elke dag een email met uitleg en oefeningen
  • Mindfulness Video’s
  • Mindfulness Audio Bestanden
  • Praktische tips om een gewoonte te maken van Mindfulness
  • Bonus mini-cursus ”Mindfulness op het werk”
Ga naar de kortingspagina!

Misschien vind je dit ook interessant

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *